انزال زود رس

عوامل ایجاد زود انزالی
قبل از درمان هر چیزی ما باید بدانیم دلیل آن چیست ! در واقع ما برای درمان زود انزالی باید به دنبال عواملی که باعث آن می شوند بگردیم سپس به دنبال روشی برای درمان آن باشیم.

در این بخش به برخی از این عوامل می پردازیم که سبب زود انزالی می شوند.

عوامل روانشناختی در ایجاد زود انزالی نقش مهمی دارد و با توجه به آخرین مطالعات انجام شده عوامل روحی و روانی در زود انزالی تاثیر زیادی دارد از طرف دیگر عوامل مانند اضطراب نیز نیز میتواند مهم باشد و سبب این مشکل شود.

عوامل دیگری مانند موارد بیولوژیکی نیز میتواند در افزایش این بیماری اثر گذار باشید این موارد به شرح زیر می باشد :

طبیعی نبودن هورمون ها
ارثی بودن بیماری
مشکلات سیستم عصبی
عمل جراحی خاص داشتن
مشکل تیروئید
داشتن عفونت در بدن
فشار خون
مزاج افراد ( گرمی و سردی )
در کل برای درمان زود انزالی باید متوجه شویم کدام یک از موارد بالا روش شما اثر دارد سپس می توانیم درمان را شروع کنیم پس باید به موارد بالا دقت زیادی کنید.

اثرات مخرب زود انزالی
این بیماری تاثیرات منفی متنوعی خواهد داشت که باید برای درمان آن بسیار تلاش کنیم از این اثرات می توان به افسردگی , افزایش استرس , کاهش اعتماد به نفس و … اشاره کرد.

لذا با توجه به این اثرات منفی باید مراحل درمان زود انزالی را سریع تر طی کنید.

 

تشخیص زود انزالی
با توجه تحقیق های انجام شده زمان متوسط رابطه جنسی ۷ دقیقه می باشد اما اگر این مورد برای شما کمتر می باشد می تواند یک نشانه برای تشخیص زود انزالی باشد.

توجه داشته باشید که اگر اکثر مواقع رابطه شما کمتر از ۷ دقیقه طول می کشد می تواند بیانگر زود نزالی باشد.

از طرف دیگر اگر شما با کمترین تحریک جنسی ارضاء می شوید می تواند نشانه دیگر این بیماری باشد.

این موارد با توجه به دفعات تکرار آن ها می تواند وجود زود انزالی را در شما مشخص کند برای مثال اگر شما همیشه دچار موارد بالا می شود بدون شک شما دچار زود انزالی شده اید.

اگر فکر میکنید این مشکل را دارید نگران نباشید ما به شما روش هایی را معرفی خواهیم کرد برای درمان هر چه سریع تر زود انزالی پس با جواب جو همراه باشید.

نقش مزاج در انزال زود رس
مزاج افراد نقش بسیار کلیدی در زود انزالی آن ها دارد یعنی سردی و یا گرمی افراد می تواند مشخص کند که افراد و زود انزالی در آن ها چه دلیلی دارد و نحوه درمان را مشخص کند.

لذا شما باید مزاج خود را تشخیص دهید سپس می توانید به پروسه درمان زود انزالی بروید این مورد بسیار مهم را فراموش نکنید و از آن غافل نشوید

با استفاده از تست هایی که وجود دارد می توانید مزاج خود را تشخیص دهید این تست ها شامل برخی از سوالات هستند که با جواب دادن به آن ها مزاج شما مشخص خواهد شد یعنی گرمی , سردی و… شما مشخص می شود.

یکی از مواردی که می تواند در این زمینه مشکل ساز باشد چاقی است که در هر نوع بیماری تاثیر دارد پس باید ورزش را شروع کنیم تا چاقی سبب زود انزالی و بیماری های دیگدر بدن شما نشود.

می توان نتیجه گرفت که با چاق نبودن می توان گردش ون بهتری داشت و در نهایت زود انزالی را کنترل کرد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.